Jaarbeurs – NOT

GITP20150127_JB_NOT_013

EDG Media en de NOT, al jaren perfecte partners!

 

Aanpak

EDG is hoofdmediapartner van de NOT. De Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT) wordt tweejaarlijks door de Jaarbeurs georganiseerd en is de grootste onderwijsbeurs van Nederland. EDG Media verzorgt de bezoekerswerving en ontwikkelt, exploiteert en verspreidt het NOT-magazine en de beursgids. Daarnaast zijn wij zelf aanwezig op de beurs. De intensieve campagne om bezoekers te werven, richt zich op professionals die werkzaam zijn binnen de kinderopvang, het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs. Wij ontwikkelen het magazine in nauwe samenwerking met de Jaarbeurs, zodat alle actuele beursthema’s aan bod komen. Het magazine wordt voorafgaand aan de beurs verspreid zodat de bezoeker zich optimaal kan voorbereiden.

Resultaat

Ruim 38.000 bezoekers hebben de NOT in 2017 bezocht. De voorbereiding voor de NOT 2019 (22 t/m 26 januari) is al in volle gang.