Jaarbeurs – NOT

compilatie klantcase NOT2

Op welke manier kunnen EDG en de NOT effectief met elkaar samenwerken?

 

Aanpak

EDG is hoofdmediapartner van de NOT. De Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT) wordt tweejaarlijks door de Jaarbeurs georganiseerd en is de grootste onderwijsbeurs van Nederland. EDG verzorgt als partner de bezoekerswerving en ontwikkelt, exploiteert en verspreidt het NOT-magazine en de beursgids. Daarnaast zijn wij zelf aanwezig op de beurs. De intensieve campagne om bezoekers te werven richt zich op professionals die werkzaam zijn binnen de kinderopvang, het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs. Wij ontwikkelen het magazine in nauwe samenwerking met de Jaarbeurs, zodat alle actuele beursthema’s aan bod komen. Het magazine wordt voorafgaand aan de beurs verspreid zodat de bezoeker zich optimaal kan voorbereiden.

Resultaat

Ruim 40.000 bezoekers hebben de NOT in 2015 bezocht. Wij hebben 125.000 NOT-magazines ontwikkeld en verspreid aan potentiële bezoekers.