ROC TOP

De samenwerking tussen ROC TOP en EDG Media gaat ver terug. Al sinds 2009 verzorgen wij zowel e-mailings als fysieke mailings voor deze organisatie.

EDG Media werkt niet alleen voor klanten in het primair en voortgezet onderwijs, maar ook voor klanten uit het mbo. ROC TOP is één van die klanten. ROC TOP biedt uitdagend, kleinschalig onderwijs op verschillende locaties in Amsterdam. Studenten worden voorbereid op het bedrijfsleven of op een vervolgstudie op het hbo.

Specifieke database selecties

ROC TOP zocht naar een partner die zorg kan dragen voor zowel e-mailings als fysieke mailings voor studentenwerving van de opleidingen en bezoekerswerving voor de open dagen. Wat voor ROC TOP daarin belangrijk is, is het specifieke wervingsgebied. EDG Media beschikt over een zeer uitgebreide database, waarin op allerlei aspecten geselecteerd kan worden. Op deze manier wordt precies de doelgroep bereikt die er echt iets aan heeft.

De juiste middelenmix

Bij aanvang van een nieuw schooljaar staan er allerlei activiteiten op de planning, bijvoorbeeld open dagen, een verhuizing van een bepaalde locatie of de kick-off van een nieuwe opleiding. Om deze activiteiten bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen, adviseert EDG Media in de te kiezen middelen die hierin kunnen ondersteunen. Daarmee neemt EDG Media de organisatie en uitwerking van het promoten voor haar rekening. De middelenmix kan bijvoorbeeld een combinatie zijn tussen e-mailings, fysieke mailings en het gebruik van een website.

Voor meer informatie over de te kiezen onderdelen uit onze middelenmix voor effectieve campagnes kun je een kijkje nemen op onze infographic ‘Media & campagnes’.