ROC TOP

De samenwerking tussen ROC TOP en EDG Media gaat ver terug. Al sinds 2009 verzorgen wij zowel e-mailcampagnes als fysieke mailings richting het onderwijs voor deze organisatie.

EDG Media werkt niet alleen voor klanten in het primair en voortgezet onderwijs, maar ook voor klanten uit het mbo. ROC TOP is één van die klanten. ROC TOP biedt uitdagend, kleinschalig onderwijs op verschillende locaties in Amsterdam. Studenten worden voorbereid op het bedrijfsleven of op een vervolgstudie op het hbo.

Specifieke selectie in onderwijsdatabase

ROC TOP zocht naar een partner die zorg kan dragen voor zowel e-mailcampagnes als fysieke mailings voor studentenwerving van de opleidingen en bezoekerswerving voor de open dagen. Wat voor ROC TOP daarin belangrijk is, is het specifieke wervingsgebied. EDG Media beschikt over een zeer uitgebreide onderwijsdatabase, waarin op allerlei aspecten geselecteerd kan worden. Op deze manier wordt precies de doelgroep bereikt die er echt iets aan heeft.

Een crossmediale middelenmix 

Bij aanvang van een nieuw schooljaar staan er allerlei activiteiten op de planning, bijvoorbeeld open dagen, een verhuizing van een bepaalde locatie of de kick-off van een nieuwe opleiding. Om deze activiteiten bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen, adviseert EDG Media in de te kiezen middelen die hierin kunnen ondersteunen. Daarmee neemt EDG Media de organisatie en uitwerking van het promoten voor haar rekening. De middelenmix kan bijvoorbeeld een combinatie zijn tussen e-mailcampagnes, fysieke mailingen en het gebruik van een website.

Voor meer informatie over de te kiezen onderdelen uit onze middelenmix voor effectieve onderwijscampagnes kun je een kijkje nemen op de pagina ‘Media & campagnes’.

EDG Media maakt gebruik van cookies.
» Privacy- en cookiebeleid
OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen