NOT 2019

De Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT) is de grootste onderwijsbeurs van Nederland en richt zich op kinderopvang, het primair onderwijs, voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs. ‘De sleutel voor beter onderwijs’ is het thema van de 2019 editie.

Hoofd mediapartner

Al jaren is EDG media hoofd mediapartner van de Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT). Ook dit jaar mogen wij ons weer samen met de NOT en Jaarbeurs inzetten voor beter onderwijs. Maar wat doen wij hier eigenlijk voor?

NOT Magazine & Beursgids

Net als voorgaande jaren mogen wij het officiële NOT Magazine en de Beursgids ontwikkelen en exploiteren waarmee de beurs onder de aandacht gebracht wordt. Het NOT Magazine wordt gevuld met interessante en prikkelende (achtergrond)artikelen en beursgerelateerde trends. Deze worden voorafgaand aan en tijdens de beurs verspreid onder circa 100.000 onderwijsprofessionals. In het magazine is een aparte Beursgids gestoken met alle praktische informatie rond de beurs. In beide uitingen zijn diverse mogelijkheden om te adverteren voor de exposanten.

Bezoekerswerving

Naast het NOT magazine en de beursgids leveren we ook een bijdrage aan de bezoekerswerving. Hiervoor zetten we diverse media en middelen in die KO/PO en VO/MBO in Nederland bereiken. Dit om een zo hoog mogelijk bezoekersaantal te creëren.

Stand

Natuurlijk zijn wij zelf ook aanwezig op de beurs met onze eigen stand A 041.
Heeft u een campagne die u graag in het onderwijs wilt brengen? Of wilt u bezoekers werven voor uw event? Kom langs of mail!

 

“Voor de 2019-editie gaan we nog nauwer met EDG Media samenwerken, zodat we samen kunnen bijdragen aan beter onderwijs”

Audrey Wilschut, brandmanager Nationale Onderwijstentoonstelling.